maandag 21 juli 2014

Brugge | Vakantie

Zo daar ben ik weer!! :) Veel te lang geleden dat ik een blog heb gemaakt.. Vandaag moest ik weer beginnen na mijn korte vakantie. We zijn dus thuisgebleven afgelopen week. Nou ja, we zijn er nog wel een nachtje tussen uit geglipt naar Brugge. Hoor altijd leuke verhalen over Brugge, dus waarschijnlijk wel de reis van 2 en half uur waard..Nou het is echt een mooie stad en zo leuk oud allemaal! Genieten jullie even mee van mijn foto's?


Lees hier verder..













We zijn er maar 1 nachtje geweest hoor, maar dat is eigenlijk ook wel lang zat. Je kan dan alles zien en bekijken wat leuk is. Vooral een aanrader is het Minnewater park, dat is zo mooi en rustig! Wij hebben lekker genoten van de stad, eten, drinken en van elkaar natuurlijk! Helaas waren er geen leuke woonwinkels in het centrum. Wel hebben we gewinkeld in de uitverkoop, in een bootje gezeten, veel gewandeld en lekker gegeten.

Op de heenweg kwamen we de afslag Chaam tegen na dik een uur rijden.. Ooh zei ik tegen mijn vriend daar zit een woonwinkel (het Looiershuis) waar ik nog een keer heen wil.. Ja dat is goed, maar wel een ander keer en dan maken we er een combi van. Want het was wel een eindje. Maar toch bleef het hangen! En toen we aan het einde van de morgen op dag 2 wel waren uitgekeken in Brugge opperde ik heel lief of we dan misschien op de terugweg langs Chaam konden? Dat vond vriendlief goed!! :D Morgen dus een post daarover, omdat deze anders wel erg lang wordt en ik wil jullie natuurlijk wel nieuwschierig houden!

Tot morgen! Liefs Lieke


7 opmerkingen:

  1. Lieke, wat leuk dat je in Brugge was ... voor mij is dat een 3 kwartiertjes rijden,
    er is nochtans een héél mooie woonwinkel hoor in het centrum :-( kijk maar eens
    op hun site of Facebook vie-de-vue... maar ik ben héél benieuwd naar je verhaal
    van Chaam hoor..ken ik niet !!
    fijne avond nog
    liefs
    Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh dat is lekker dichtbij! Ja ik heb op de website gekeken, lijkt me inderdaad een leuke winkel maar helaas niet tegen gekomen. De nieuw blog staat er nu op!

      Liefs Lieke

      Verwijderen
  2. Brugge is een hele leuke stad, wij waren er een keer met de kerst. Errug koud, maar ook bijzonder sfeervol. Ik ben benieuwd naar de woonwinkel waar jullie zijn geweest.

    Lieve groet, Ingrid (Home & Lifestyle)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit Brugge ...wil er ook nog eens heen..fijne week liefs Ria...x.!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi he, bekende plaatjes allemaal. Ik was er vorig jaar en er ziten wel een paar leuke woonwinkeltjes hoor, je moet alleen even weten waar. Brugge is een prachtige stad!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Brugge is en blijft een heerlijke stad om in rond te kuieren .
    Ben benieuwd naar je uitstapje in Chaam .
    Groetjes jilly en christel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hè lieke wat een leuke foto's van Brugge, ben er zelf twee jaar geleden geweest met mijn ouders en wil er graag nog een keer heen. Fijne avond!!
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen