zaterdag 31 januari 2015

Terug, maar dan anders.. | Persoonlijk

Hallo lieve lezers,

Zo dat is een lange tijd geleden! Er is heel wat veranderd en ik had gewoon geen energie en zin om te bloggen. Andere dingen hielden me bezig en vroegen mij energie. Zo weten jullie misschien nog wel dat ik een interieurstyliste opleiding ging doen, deze heb ik inmiddels bijna helemaal afgerond. Ik moet hiervoor nog één opdracht inleveren, welke al klaar ligt en dan ontvang ik mijn certificaat en ben ik officieel een interieurstyliste!
De opleiding was erg leerzaam en heeft me laten inzien dat ik echt creatief ben en dat ik hieruit ook echt mijn energie haal. Alleen vroeg iets anders dubbel energie van mij de afgelopen periode; ik ben namelijk zwanger! :) Nu inmiddels al ruim 31 weken, dus ik zit gelukkig in mijn laatste weken. Maar ik merkte gewoon dat nu ik meer thuis zit en over een paar weken natuurlijk helemaal, ik wel iets om handen wilde hebben en een doel wilde hebben naast het huishouden.. Gaat ook zo vervelen.. Benieuwd naar de rest van het verhaal?


Goed, terug naar het deel dat ik dus zwanger ben. Inmiddels dus al 31 weken en we weten ook al een tijdje dat het een jongetje is. Alles gaat tot nu toe erg goed met de baby en hij groeit als kool, mams ook, dat is dan wat minder.. Maar voor de rest mag ik niet klagen, naast het feit dat mijn rug altijd mijn zwakke plek is en dat die ook nu weer opspeelt. Als alles volgens planning gaat dus nog 9 weekjes. We kunnen niet wachten! Kamertje is klaar, (bijna) alle spulletjes zijn binnen en z'n kledingkast kan bijna niet meer dicht.

Doordat ik dus zwanger ben, zijn mijn interesses verbreed, dat wil zeggen ik de afgelopen maanden ook blogs heb bezocht die met name gaan over kinderen, zogenoemde lifestyle blogs. Dit sprak me eigenlijk zo aan dat ik na lang wikken en wegen heb besloten om mijn blog ook wat uitgebreider te maken, zoals jullie kunnen lezen in de adresbalk (mijn adres is nu: robust.posch.blogspot.com) Tuurlijk is mijn passie voor wonen en creatief bezig zijn hiermee, er nog steeds maar ik vind het och wel erg leuk om het wat uit te breiden. Ook stond het moeten me een beetje tegen, ik had mezelf op een gegeven moment opgelegd dat ik bijna iedere dag een blog online had, dit is gewoon te veel. Ik zie wel wanneer ik inspiratie heb, dit komt mijn blog waarschijnlijk ook ten goede.

De komende tijd heb ik in ieder geval genoeg inspiratie; zo wil ik jullie mijn mooiste opdrachten voor school laten zien, een review schrijven over deze opleiding, de babykamer laten zien, kleding post van de kleine babyboy en nog zo veel meer.. Morgen komt de eerste "Nieuwe style blog" online!

Ik hoop dat jullie ook mijn nieuwe versie van mijn blog leuk gaan vinden en dat ik hierdoor een groter publiek ga trekken. Ik ben trouwens niet vergeten dat ik heb beloofd om een win-actie te doen, wanneer ik 50 volgers zou hebben. Dit is gebeurd, zonder dat ik het door had!
Hier komt ook z.s.m. wanneer ik iets leuk heb bedacht een post over.

Zo dit was het voor vandaag, moet nog wat dingetjes aanpassen en alvast een start maken voor de nieuwe post.

Liefs Lieke

2 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd Lieke. Leuk om te lezen dat je ook zwanger bent (net als ik) en dat je opleiding je goed is bevallen. Veel succes en plezier met verder bloggen en vergeet straks vooral niet te genieten van die kleine!!

    Liefs Marieke
    WONEN a la Mar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Marieke! Jij ook gefeliciteerd natuurlijk! Hoever ben je nu?

      Nee ik geniet nu al echt volop van de zwangerschap, heerlijk!

      Liefs Lieke
      robust-posch.blogspot.com

      Verwijderen