dinsdag 24 februari 2015

Week 34 | Zwanger

Zo ik ben alweer ruim 34 weken zwanger, time flies! Heel gek om te bedenken, maar het kan nu elk moment komen. Mijn zus is vorig jaar 6 weken te vroeg bevallen, dus ik moet zeggen dat dit voor mij een soort van grens is en dat ik weet dat als het nu komt het helemaal goed gaat komen!! Maar hij laat nog even op zich wachten dus! Afgelopen vrijdag zijn we bij een fotografe geweest, die erg mooie foto's heeft gemaakt van ons, even wachten op de foto's. Hier post ik binnenkort ook even een post over!

Verloskundige
Deze week ben ik niet bij de VK geweest, ik moet eens in de 2 weken nu, dus aanstaande vrijdag zijn we weer aan de beurt. Dan hebben we een dubbele afspraak en gaan we de bevalling doorspreken, haha spannend! Heb me trouwens pas 1 keer moeten wegen bij de VK, is dat normaal?

Benieuwd naar de rest?



Buik
Ja, ik moet zeggen het valt me mee hoe hard hij nu nog groeit. Hij blijft een beetje stil staan. Wel heb ik één streepje op mijn buik.. En daar baaaaal ik van!! Ja ik weet het, het hoort erbij. Maar ik hoop zo min mogelijk dus smeren, smeren en nog eens smeren!

Kwaaltjes
Net zoals vorige week mijn rug, maar het wordt niet erger moet ik zeggen en ik verwacht als ik straks klaar ben met werken het allemaal minder wordt (nog 2 dagen werken, dus het is nu echt aftellen!)

Slapen 
Ja dat is toch wel een minpuntje hoor, ik weet niet meer hoe ik moet liggen s'nachts, last van mijn heupen en ik blijf maar draaien met dat kussen tussen mijn benen. Hoe doen jullie dat eigenlijk?

Klaar mee?
Ik ben gewoon heeeel erg benieuwd naar hem en wij kijken dan ook erg uit naar het moment dat hij op mijn borst wordt gelegd.

Extra
Ik zag vorig weekend een oproep voorbij komen op RTL 5 voor het programma bloemetjes, bijtjes en baby's. In dit programma gaan ze 8 jonge stellen volgen die zwanger zijn. Ik heb ons in een impulsieve bui op zaterdagavond opgegeven en maandagmorgen stonden ze al op mijn voicemail, dinsdag wilden ze gelijk langskomen voor een intake. Dit was een erg leuk gesprek, maar we hebben toch besloten om het niet te doen, ze willen namelijk ook bij de bevalling zijn. En ja, dat zie ik gewoon niet zitten. Ook mijn vriend vond dit een echte no-go. Het is iets zoiets intiems, nee dan wil ik geen camera op mijn snufferd en al helemaal niet daar beneden.. Ik vond het wel een mooi idee om het allemaal mooi op beeld te hebben als aandenken maar het feit dat ook mensen dit kunnen zien die je hier ab-so-luut niet bij wilt hebben, weegt toch zwaarder.

Komende vrijdag dus weer naar de VK, ik ben benieuwd! :)

Liefs Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten