donderdag 5 maart 2015

9 maanden beurs | Dagje weg

Afgelopen zaterdag gingen wij naar de 9 maanden beurs, wij zijn in dit geval; ik, mijn vriend, mijn zus (zwanger van de tweede), zwager, nichtje van net 1, vader en moeder. Een gezellige bende dus bij elkaar en dit was waarschijnlijk de enigste keer dat mijn zus en ik samen zwanger zijn dus een bijzondere gebeurtenis! We waren allemaal nog niet eerder naar de 9 maanden beurs geweest en vonden het leuk om een keer te zien, maar het was wel erg druk en aangezien ik hoog-zwanger ben, moet ik zeggen dat ik er niet nog een keer zo naar toe zou gaan. Wanneer er een volgende keer zou komen, zou ik niet meer in het weekend gaan en er ook niet meer heen gaan als ik hoogzwanger ben. Er zijn trouwens gewoon te weinig zitjes etc. dat vond ik wel echt een groot minpunt, aangezien er toch allemaal zwangeren rondlopen. 

Jullie hebben vast al wat verslagen gelezen over de beurs, dus ik wilde het alleen bij wat foto's laten van leuke hoekjes/kamertjes.











Hele leuke geboortekaartjes gedrukt op heel dun hout, zeker een idee voor de volgende wellicht.
Dit was mijn verslag van de beurs. Zijn jullie ook geweest? En wat vonden jullie ervan?
Ik ben benieuwd!

Liefs Lieke


1 opmerking:

  1. Wat een leuke kiekjes van de beurs. Lijkt mij ook een hele onderneming wanneer je zwanger bent!

    BeantwoordenVerwijderen