maandag 2 maart 2015

Aankondiging Zwanger | Zwanger

Toen we wisten dat we zwanger waren, wilde ik dit het liefst gelijk vertellen aan mijn ouders en mijn zus. Echter hebben we in overleg besloten om dit toch even voor ons te houden en het even ons geheimpje te laten zijn. Ruim een week wisten alleen wij met z'n tweeën dat we in verwachting waren. Wat was dat leuk!

 Hier ben ik pas 17 weken zwanger..


Echter wilde ik het ook wel heel graag snel delen met mijn ouders. We kozen een leuke dag uit waarop we het konden gaan vertellen en dit werd 18 augustus 2014. Mijn nichtje werd toen een half jaar en we gingen met z'n allen (ouders, zus, zwager, vriendlief en nichtje) bij mijn ouders eten en we hadden een kleinigheidje voor mijn nichtje. Dit was erg gezellig maar ik zat zo in spanning.. Ik gaf Isa (nichtje) dus eigenlijk zwager het kadootje en een kaart, eerst moest de kaart natuurlijk voorgelezen worden. Daarop stond de volgende tekst:

"Na 6 maanden spelen begon Isa zich te vervelen, ze heeft daarom snel de ooievaar opgebeld en een klein nichtje/neefje besteld."

Tegelijkertijd gaven wij mij mijn ouders een bord met "de regels bij opa en oma" Volgens mij viel toen het kwartje nog niet maar toen mijn zwager het kaartje hardop voorlas, sprongen ze gelijk allemaal op!! Wat was het leuk om het zo te doen! Daarna ging het over niks anders meer.

De dag ervoor hadden we het mijn schoonouders verteld, ook door middel van zo een bord. Voor hun wordt Klaasje het eerste kleinkind, dus nog eens extra bijzonder! 
Voor de rest hebben we het directe familie en vrienden nog persoonlijk verteld, dan blijven er nog zat mensen over die het dan nog niet weten. Echter vond ik het wel leuker om het zelf bekend te maken aan "de wereld" dan wanneer mensen het zouden horen via via. Daarom had ik het volgende gemaakt en geplaatst op mijn facebook.

Zwangerschapsaankondiging
Hierop zie je twee van de eerste echo's en in het midden een blije foto van mijn vriend met mijn knappe nichtje! :)
Ook hierop ontvingen we erg veel leuke reactie's!

Ik ben erg benieuwd hoe jullie het hebben verteld? 

Liefs Lieke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten