maandag 9 maart 2015

Home and Hearts Zeist | Dagje weg

Ondertussen alweer een paar weken geleden ben ik bij de winkel; Home of  Hearts in Zeist geweest. Ik was hier samen met mijn moeder en mijn kleine nichtje, het was een donderdag dus mijn oppasdag. Vaak ga ik op donderdag/vrijdag wat leuks doen met mijn moeder en zo dus ook deze dag.

Mijn moeder was al een keer in deze winkel geweest en vond het echt een winkel voor mij, zo hebben we een bezoekje gebracht aan de winkel, hier vind je hun site met meer info Home of Hearts
Ze verkopen erg veel leuke spulletjes, ook heel verschillende dingen. Zo kan je hier terecht voor woonaccessoires, babykleding, kinderspeelgoed etc. Ik heb ook wat foto's geprobeerd te maken, zodat jullie een beetje indruk konden krijgen van de winkel en de spullen die ze verkopen.



 Benieuwd geworden naar meer foto's?








De foto's zijn helaas niet zo mooi geworden als dat had gehoopt, maar ik moest ze ook snel nemen en het doen met het licht in de winkel. Maar zo krijgen jullie wel een beetje een idee van de winkel, hoe gezellig die is en wat je er zoal kan vinden. Volgens mij geven ze ook cursussen en workshops, echt de moeite waard om een bezoekje te brengen!

Bovendien hebben ze ook nog een erg leuk restaurantje waar je een lekker bakje koffie kan drinken of een lekker broodje kan eten. Ik heb niet veel gekocht, omdat ik deze week een soort van stop had op het kopen voor spullen voor Klaasje, hij heeft nu al zoveel en hij is er nog niet eens.. Dus soms moet ik mezelf een halt toe roepen, haha. Ik had wel een broekje gekocht in de uitverkoop met 70% korting, hij was nu maar €4.00 ofzo. Altijd leuk!

Liefs Lieke

1 opmerking: