vrijdag 13 maart 2015

Nieuwe aankoop Klaasje | Shopping

Deze keer een post over een leuke aankoop voor Klaasje.
Toen ik deze leuke post voorbij zag komen bij de blog PSblog van Paloma en Sanne; Panda babylegging kon ik niet anders dan even koekeloeren op To The Moon And Back Kids.
Leggings en broekjes heeft onze kleine spruit wel al erg veel maar shirts erop had ik toen nog nodig.

Wat een leuke en niet dure dingen (vind ik) Ik had toen nog een lijstje en foto's van kledingstukken waar ik nog iets voor nodig had om het een setje te maken. Daar stonden ook de volgende leggings nog op.




Om hiermee leuke setjes te maken had ik dus nog wat nodig voor erop. Ik had wel al verschillende leuke shirtjes voorbij zien komen, maar die waren aardig aan de prijs. De leggings waren ook al niet goedkoop, dus ik dacht om het nog een beetje betaalbaar te houden heb ik deze leuke romper erbij uitgekozen van To The Moon And Back Kids.



Zo zien de setjes er samen uit, wat vinden jullie ervan?



Kan niet wachten tot Klaasje het zo aan kan, dat zou niet zo lang duren omdat het beide maat 50/56 is! Leuk! :)

Liefs Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten