maandag 13 april 2015

Geboorteletters Mason | DIY & Baby

Vanaf het moment dat ik zwanger was, wist ik dat ik geen ooievaar in mijn voortuin wilde en ook geen typische blauwe witte ballonnen en slingers. Dit is zo standaard en dat is iets wat ik dus absoluut niet wilde voor onze babyboy. Daarom ging ik op zoek naar leuke alternatieven, die had ik gelukkig al snel gevonden. Vandaag wil ik één van mijn ideeën met jullie delen. Ik wilde zijn naam in letters voor het raam hebben staan, alleen op welke manier was ik nog niet uit. Totdat ik in de Xenos liep en onderstaande grote kartonnen letters zag liggen. Snel en stiekem zijn naam bij elkaar gezocht en nog maar even door elkaar "gehusseld" zodat niemand inclusief de caissière er geen naam van kon maken. Haha! Stel je voor dat er net een bekende langs loop ofzo, nee dat moest ik allemaal niet hebben. Wat heb je allemaal nodig voor deze DIY?
 
Benodigdheden DIY Geboorteletters




Wat je op bovenstaande foto allemaal ziet heb je nodig voor deze DIY:
- Grote kartonnen letters Xenos
- Inpakpapier
- Karton
- Oude boeken en muziekboeken
- Kleine labeltjes/hartjes
- Schaar/potlood/lijm (niet op de foto)

Hoe ga je te werk:
- Je kiest voor elke letter een leuk papiertje uit
- Teken voor elke letter het papier uit
- Knip het papier uit voor elke letter
- Plak het papier op de letters, (ik heb ervoor gekozen om niet voor elke letter alle kanten te doen, zoals je op onderstaande foto ziet, dit vond ik gewoon te veel en onhandig)
- Herhaal dit met elke letter en je hebt unieke en creatieve geboortedecoratie!



Dit was de eerste letter die ik had beplakt

Zo staat het voor ons raam en zie je het van buiten

Close-up
Ik vind ze erg leuk geworden en ik kan ze makkelijk bewaren voor bijvoorbeeld zijn eerste verjaardag ofzo. We hebben ze ook al gebruikt bij zijn Newbornshoot vorige week, was ook erg leuk!Wat vinden jullie van de letters? En wat hadden jullie qua decoratie bij de geboorte?

Liefs Lieke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten